1
26 octombrie – 13 noiembrie 2022
Depunerea proiectelor
- pentru a putea trimite propuneri de proiecte sau pentru a putea vota, este obligatorie înregistrarea pe platforma bugetareparticipativa.primariacampina.ro , adaptată pentru dispozitivele mobile
- fiecare cetățean poate formula una sau mai multe propuneri de proiecte (câte un proiect pentru fiecare domeniu)
2
14 – 18 noiembrie 2022
Analiza proiectelor
- propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice şi legale
- în urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor eligibile
- Primăria poate unifica mai multe proiecte cu același obiect și le poate supune la vot în această nouă formă, cu înștiințarea prealabilă a deponenților
- fiecare persoană al cărei proiect a fost declarat neeligibil poate să primească, la cerere, un răspuns scris cuprinzând motivele pentru care propunerea a fost declarată neeligibilă
- toate proiectele declarate eligibile urmează să fie supuse votului cetăţenilor
3
19 – 22 noiembrie 2022
Depunere contesatii
4
23 – 25 noiembrie 2022
Rezolvarea contestatiilor
5
28 noiembrie – 07 decembrie 2022
Prima etapă de vot
- fiecare cetățean înscris pe platforma bugetării participative poate alege opt proiecte (câte unul pentru fiecare dintre cele opt domenii stabilite)
- primele proiecte clasate în funcție de numărul de voturi vor fi declarate câstigătoare
6
08 decembrie 2022
Validare vot I
- Primăria se va asigura că procesul de votare este valid
5
09 decembrie 2022
Afişare rezultate finale
- lista proiectelor care vor fi implementate se va stabili în funcție de numărul de voturi
- proiectele urmează să fie implementate începând cu anul 2023